close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד להקים מערכת שיווק לעסקים

מערכת שורשיב סיוון, תשפא23/05/2021

ההמלצה הטובה ביותר היא למצוא חברה מקצועית ואמינה המתמחה בהקמת מערכות שיווק לעסקים, שיחד אתכם תבצע תהליך של בחינה

תגיות:
כיצד לנהל עסק מצליח לאורך זמן, לספק לעצמכם פרנסה טובה ולדאוג לעובדים שלכם? מדובר במיומנות לא פשוטה הדורשת זמן רב, ניסוי וטעייה ובעיקר הקשבה לעצמכם ולעקרונות שלכם, וכמובן דאגה לשני האפיקים העיקריים המפעילים את העסק, הכספים והשיווק. מערכת שיווק לעסקים היא דרך אחת להקל על בעלי העסקים בכל הקשור לנושא, כשכל המידע שהם צריכים לדעת בנוגע למספרים, לקוחות, מועדון, הכנסות ועוד, מרוכז במקום אחד. בהתבסס על מידע זה, קל מאוד לבנות אסטרטגיות פעולה יעילות יותר ולחשוב מהי הדרך הטובה ביותר עבור העסק להתקדם ולהגיע רחוק, גם אם מדובר בעסק קטן יחסית.

מערכת שיווק לעסקים בשלושה שלבים
• יצירת אסטרטגיה שיווקית – אי אפשר ליצור מערכת שיווק לעסקים בלי אסטרטגיה בנויה. יש לקבוע במה אנו עוסקים; מה אנו מוכרים ומשווקים, האם שירות או מוצר וכו', ובהתאם לכך לקבוע את הערכים אותם נספק ללקוחות, כלומר על איזה צורך אנחנו עונים. הרי את אותו זוג נעליים אפשר לשווק כנעל היוקרתית בעולם, ואפשר לשווק כנעל נוחה ובריאותית. הכל תלוי במה מעוניינים להשיג ומהי המטרה של העסק.
• מיתוג נכון – לאחר שיש לנו את הבסיס, אפשר לעבור לשלב המיתוג. המיתוג הוא האופן בו מתבטאת אותה אסטרטגיה שיווקית שנבנתה בשלב הראשון, באמצעים מילוליים ו\או גרפיים כגון לוגו העסק, שם העסק, שפה עיצובית ושפה מילולית בה פונה העסק ללקוחות והעוקבים שלו באתר וברשתות החברתיות השונות, ועוד. חשוב להדגיש שברגע שמצליחים ליצור מיתוג חשוב מאוד לדבוק בו בכל פעילות שיווקית שעושים, כלומר לשמור על עקביות, כיוון שהמיתוג הוא האמצעי שמחבר אליכם את הלקוחות ומעניקים להם תחושה של אמינות ובטחון בכם.
• שמירה על עקרונות – לא מדובר כאן על יצירתיות, חשיבה המצאתית וחדשניות, אלא על מציאת הדרך הנכונה ביותר עבור העסק הספציפי שלכם, לעבודה. המטרה היא לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם, כזו הבנויה על עקרונות מסוימים הייחודיים אך ורק לכם. ברגע שבונים מערכת שיווק ומכירה המתאימה לעקרונות העסק, כך קל יותר לעבוד מול הלקוח שכן המערכת מתאימה לצרכים שלכם ומאפשרת לכם לעבוד באופן יעיל יותר ולספק ללקוחות את צרכיהם.

לבחור את המערכת הנכונה עבורכם
סביר להניח שמערכת שמתאימה עבור תאגיד ענק, פחות תתאים לעסק קטן ולהפך. באותה נשימה, ייתכן שמערכת המשמשת מלון בוטיק למשל, לא תתאים לחנות פרחים. כך, מערכת שיווק לעסקים תהיה חייבת להתאים לכל עסק באופן אינדיווידואלי. ההמלצה הטובה ביותר היא למצוא חברה מקצועית ואמינה המתמחה בהקמת מערכות שיווק לעסקים, שיחד אתכם תבצע תהליך של בחינה, יצירת אסטרטגיה, ניתוח מעמיק והבנה של צרכי העסק בכדי ליצור בסופו של דבר את המערכת המושלמת שעונה על צרכי העסק ועל צרכי הלקוחות שלו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה